Algemene vragen
Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde algemene vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
-
Heeft u een vaste contactpersoon? Dan staat hij/zij u graag te woord. U kunt ook vragen stellen via telefoonnummer 14 043 of mailen naar post [at] maastricht.nl t.n.v. Sociale Zaken Maastricht Heuvelland.
-
Het klantcontactcentrum van uw eigen gemeente helpt u altijd graag op weg:
-
Is het nodig dat u persoonlijk langskomt en is dit voor u echt niet mogelijk, dan komen wij naar u toe. In sommige gevallen kunt u ook een afspraak maken met uw consulent in het gemeentehuis van uw woonplaats.
-
Bent u het niet eens met een besluit van Sociale Zaken Maastricht Heuvelland? Dan kunt u binnen zes weken nadat het besluit bekend is gemaakt, een bezwaar indienen. Dat kan schriftelijk of digitaal. Meer informatie leest u op www.socialezaken-mh.nl/iets-melden/bezwaar
-
Als u vindt dat u niet correct bent behandeld, dan kunt u hierover een klacht indienen. Bijvoorbeeld wanneer u vindt dat u onjuiste of onvolledige informatie heeft gekregen. Een klacht indienen kan via de website van de gemeente Maastricht. Hier leest u ook meer over de voorwaarden.