Vragen over Mijn Overzicht
Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over Mijn Overzicht. Mijn overzicht is een digitale omgeving waar u altijd actuele, betrouwbare en persoonlijke informatie kunt inzien. U komt in Mijn Overzicht via de knop rechtsboven op deze website.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
-
Sociale Zaken Maastricht Heuvelland breidt haar digitale dienstverlening steeds verder uit. Dit is een aanvulling op het persoonlijke contact dat u heeft met uw contactpersoon. ‘Mijn Overzicht’ is via onze website 24/7 bereikbaar. Zo kunt u overal waar internet is, actuele, betrouwbare en persoonlijke informatie inzien. Doordat we deze service digitaal aanbieden, gebruiken we minder papier. Zo sparen we ook het milieu.
-
U krijgt alleen nog maar een papieren specificatie als er iets verandert in uw inkomsten. U hoeft uw specificaties niet meer te bewaren. Dat spaart papier en voorkomt onnodig zoekwerk.
-
Op de website ziet u rechtsboven in beeld een knop: ‘Mijn Overzicht’. Deze knop opent een persoonlijke digitale omgeving. Heeft u een uitkering? Na het inloggen met uw DigiD kunt u hier direct de maandelijkse uitkeringsspecificaties, de jaaropgave en recente stortingen bekijken. Daarnaast kunt u uw persoonlijke gegevens zien en veranderingen in uw leven doorgeven via Mijn Overzicht.
-
‘Mijn Overzicht’ is alleen toegankelijk via DigiD. Daardoor is het veilig.
-
Heeft u nog geen DigiD? Kijk dan op www.digid.nl voor meer informatie.
-
Wilt u weten wat DigiD precies is, hoe u het kunt aanvragen en kunt gebruiken? Kijk dan op de website DigiD UABC.
-
Log in op Mijn Overzicht en kies de specificatie of jaaropgave die u wilt afdrukken. Druk op de knop ‘printen’. Er wordt dan een Pdf-bestand gemaakt, dat u daarna kunt afdrukken.
-
In Mijn Overzicht kunt u specificaties tot 5 jaar terug inzien.