Heeft u leerlingenvervoer voor uw kind? Stuur het aanvraagformulier op tijd terug
Als u gebruik maakt van leerlingenvervoer voor uw schoolgaande kinderen, heeft u ons bericht ontvangen over de nieuwe aanvraagprocedure voor het schooljaar 2022-2023 van de gemeenten Maastricht, Meerssen, Valkenburg, Eijsden-Margraten, Vaals en Gulpen-Wittem. Zorg dat u het formulier vóór 8 juli 2022 terugstuurt naar de gemeente Maastricht of digitaal aanvraagt, anders bestaat de kans dat uw aanvraag niet op tijd wordt verwerkt. U moet het vervoer in de eerste weken van het nieuwe schooljaar dan zelf verzorgen.
Aanvraagformulier downloaden
Heeft u deze brief niet ontvangen of wilt u voor het schooljaar 2022-2023 voor het eerst leerlingenvervoer aanvragen? Dan kunt u de aanvraag online afhandelen via DigiD of het aanvraagformulier en het vervoersadvies school downloaden via de website van de Gemeente Maastricht (www.gemeentemaastricht.nl/leerlingenvervoer )
Het aanvraagformulier en het vervoersadvies school kunt u op verschillende manieren invullen:
- De formulieren uitprinten en handmatig invullen en opsturen (zie voor contactgegevens hieronder).
- Het invulbaar PDF formulier invullen, daarna uitprinten en ondertekenen en opsturen (zie voor contactgegevens hieronder).
- Het invulbaar PDF formulier invullen en met behulp van DigiD versturen (DigiD is uw digitale handtekening).
- Via DigiD inloggen en het E-formulier invullen en versturen (DigiD is uw digitale handtekening).
Let op: Het vervoersadvies school is een verplicht formulier. Zonder dit formulier kunnen wij niet met uw aanvraag aan de slag. Ons advies is om dit formulier eerst door de school te laten ondertekenen en daarna de aanvraag bij ons in te dienen.
Vragen?
Heeft u vragen over leerlingenvervoer? Stel ze gerust via telefoonnummer 14043 of via leerlingenvervoer [at] maastricht.nl (leerlingenvervoer[at]maastricht[dot]nl)