Regelingen voor mensen met een laag inkomen 2025
De folder Regelingen voor mensen met een laag inkomen 2025 is klaar. In de folder staan regelingen die u bij Sociale Zaken Maastricht Heuvelland kunt aanvragen.
Heeft u een bijstandsuitkering van ons? Vraag uw contactpersoon dan naar de folder.
U kunt de folder ook afhalen bij onze balie aan de Randwycksingel 22 in Maastricht.
Of bij een afhaalpunt bij u in de buurt. Onder het kopje ‘Informatie en advies in de buurt’ op de pagina Contact en openingstijden staan de adressen. U kunt er ook terecht voor hulp bij het aanvragen van een regeling.
Een regeling aanvragen, hoe doe ik dat?
Voor elke regeling zijn er voorwaarden. U moet bijvoorbeeld al een bepaalde tijd ingeschreven staan bij de gemeente en een geldige verblijfsvergunning hebben. En wanneer u een aanvraag doet, kijken we ook naar uw inkomsten.
- Kijk op deze site onder Inkomenvoor het digitaal aanvragen van regelingen.
- Gebruik als het nodig is de zoekfunctie op de website.
- Houd uw DigiD bij de hand. Aanvragen met DigiD is veiliger en gaat sneller:
- Uw gegevens zijn al ingevuld
- U kunt bewijsstukken meteen digitaal meesturen
- Uw aanvraag kan niet kwijtraken in de post
- U krijgt meteen automatisch een bericht dat we u aanvraag gekregen hebben
Per post
Lukt het niet om via de website aan te vragen? Gebruik dan een papieren formulier.
Papieren formulieren kunt u opvragen bij de balie van Sociale Zaken Maastricht -Heuvelland via telefoonnummer 14 043.